4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22786
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2821
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مديريت صنعتي و جايگاه آن

دانلود مقاله مديريت صنعتي و جايگاه آن

0 2.8k
دانلود مقاله مديريت صنعتي و جايگاه آن

با دانلود مقاله در مورد مديريت صنعتي و جايگاه آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مديريت صنعتي و جايگاه آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مديريت صنعتي و جايگاه آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مديريت صنعتي و جايگاه آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 بنطر ميرسد كه با واردشدن به عرصه صنعت , ساز و كارهاي مديريتي متناسب با آن تغيير نكرده است و كماكان با مديريت گسسته روبرو بوده ايم و مديريت بعنوان يك تخصص , يك حرفه و يك ارزش تلقي نميشود و چندان تعريف شده هم نيست بالاخص مديريت صنعتي كه جابگاه خاصي ندارد . بنابراين بر آن شديم كه در اين مقاله ضمن بررسي اجمالي نحوه انتصاب مديران در كشور , توانمنديها و شايستگيهاي مديران صنعتي را برشمرده و جايگاه واقعي آنرا هم نشان دهم . يقينا اين نوشتار عاري از اشتباه نيست لذا ارائه هر گونه پيشنهاد و انتقادي موجب امتنان است .

پيش گفتار

اگر دانش آموختگان رشته مديريت صنعتي را يك كالاي فكر ي  ,علمي و تخصصي در نظر بگيريم , جهت ارائه و جذب مطلوب آنها به بازار كار , با چهار اصل اساسي بازاريابي , بي ارتباط نيست .

1-   شناختن : يعني نياز بازار كار را بشناسيم اين امر توسط مسئولين ذيربط مبني بر تشخيص به نياز چنين رشته اي , آن را تصويب و تدوين نموده اند .

2-    ساختن : بايد كالايمان راطبق نيازها , فرهنگها و ارزشها بسازيم كه اين مورد هم حمايت مسئولين مافوق رامي طللبد و هم اراده و خواست اساتيد و ( بالاخص ) دانشجو را , تا اين كالا با كيفيت مناسب ساخته شده و مجهز به توانمنديهاي مورد انتظار از اين رشته گردد . 


4,000 تومان