دانلود تحقیق درمورد انرژي هاي نو

دانلود تحقیق درمورد انرژي هاي نو

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد انرژي هاي نو

با دانلود تحقیق در مورد انرژي هاي نو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انرژي هاي نو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انرژي هاي نو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انرژي هاي نو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:پيش به سوي انرژي هاي نو
تغييرات مخرب آب و هواي كره زمين ، خشكسالي هاي بي سابقه ، امواج شديد گرما ، سيلابها ، طوفانهاي شديد با تلفات مالي و جاني عظيم ، آب شدن يخ هاي قطبي و يخچالهاي قلل مرتفع جهان ، كه طي دو دهه گذشته خسارات عظيمي به بار آورده و همه را غافلگير كرده است ، بشر را به فكر يافتن دليل آن و هم چنين راهكارهاي مبارزه با آن انداخته است . نيويورك تايمز گزارش كرد كه در نوزدهم اوت سال 2000 براي اولين بار يك كشتي توانست از طريق آب خود را به قطب شمال برساند . چيزي كه هيچ گاه سابقه نداشت زيرا كه هميشه اين منطقه را قشر ضخيمي از يخ پوشانده بود . تا همين اواخر يعني 1960 ضخامت متوسط يخ در اقيانوس منجمد شمالي 2 متربود . در سال 2001 به كمتر از يك متر رسيد . ظرف 4 دهه گذشته پوشش يخي قطب شمال 42% ضخامت و 6% مساحت خود را از دست داده است . در واقع حجم يخ اقيانوس منجمد شمالي به نصف تقليل يافته و انتظار مي رود كه اين روند ادامه داشته باشد . دو دانشمند نروژي برآورد كرده اند كه ظرف 50 سال آينده ممكن است اقيانوس منجمد شمالي در فصل تابستان ديگر يخي نداشته باشد . علاوه بر آب شدن يخ هاي قطبي ( هم شمال و هم جنوب ) يخچالهاي كوهها نيز ذوب مي شوند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر