دانلود تحقیق درمورد دين و علم

دانلود تحقیق درمورد دين و علم

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد دين و علم

با دانلود تحقیق در مورد دين و علم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دين و علم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دين و علم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دين و علم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

دين و علم

علم به معناى دانستن است و يكى از مراتب آن عبارت است از : درك واقعيات و حقايق .

آن كسى كه از معلومات و حقايق استفاده كند ، و آن را در راه به ثمر رساندن انسانيت به كار اندازد ، هم خود به سعادت نزديك شده و هم ديگران را به خوشبختى سوق داده است .

انسان از ابتدا دانشى ندارد ; ولى چون قوه درك علم و دانش در او هست در جستجوى حقايق و كسب معلومات مى كوشد .

انسان براى به دست آوردن و هماهنگ شدن با محيط ، محتاج به علم و دانش است ، علمى كه با استمداد آن ، انسان را به مسائل خلقت و نوع زندگى با بركت آشنا كند ، علمى كه ضامن سلامت جسم و روح او گردد ، و وى را بسوى هدف عالى خلقت رهنمون شود ، دانشى كه بر محور فضايل اخلاقى استوار باشد و در تمام برترى ها مانند نوع دوستى يارى نمايد ; نه دانشى كه راه بهتر كوبيدن و غارت كردن را به او بياموزد !

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر