دانلود تحقیق درمورد بزهكاري جوانان و نوجوانان

دانلود تحقیق درمورد بزهكاري جوانان و نوجوانان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بزهكاري جوانان و نوجوانان

با دانلود تحقیق در مورد بزهكاري جوانان و نوجوانان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بزهكاري جوانان و نوجوانان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بزهكاري جوانان و نوجوانان ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد بزهكاري جوانان و نوجوانان

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه‌ :

 بزه‌، اولين‌ پديده‌اي‌ بود كه‌ با تجمع‌ افراد به‌ دور يكديگر و شكل‌ گرفتن‌ جامعه‌، تظاهر پيدار كرد، زيرا گردهم‌ آمدن‌ افراد موجب‌ سرپيچي‌ از برخوردهاي‌ گوناگوني‌ بين‌ آنها گرديد و به‌ همين‌ دليل‌ دستورات‌ و مقرراتي‌ پديد آمد تا قدري‌ آزادي‌ افراد را به‌ سود جامعه‌ مقيد گرداند و حدود هر يك‌ از افراد جامعه‌ مشخص‌ گردد بررسي‌هاي‌ جرم‌ شناسي‌ نشان‌ مي‌دهد كه‌ هر معلولي‌، علتي‌ داردو هيچ‌ چيز بر خودي‌ خود به‌ وجود نمي‌آيد بنابراين‌ هر جرمي‌ هم‌ داراي‌ علل‌ سازنده‌اي‌ است‌ كه‌ بر روي‌ فرد اثر مي‌گذارد و او را بسوي‌ ناسازگاري‌ و نابهنجاري‌ سوق‌ مي‌دهد.

 بزهكاري‌ اصولاً از مجموعه‌اي‌ از جرائمي‌ به‌ وجود مي‌آيد كه‌ در يك‌ زمان‌ و مكان‌ معين‌ به‌ رقوع‌ مي‌پيوندد و به‌ همين‌ جهت‌ زماني‌ كه‌ مورد بررسي‌ قرار مي‌گيرند، در حقيقت‌ كليه‌ پديده‌هاي‌ اقتصادي‌ فرهنگي‌، بهداشتي‌، سياسي‌، مذهبي‌، خانوادگي‌ و... يك‌ جامعه‌ عميقاً مورد مطالعه‌ واقع‌ مي‌شوند در وحله‌ اول‌ بزهكاران‌ از جهات‌ مختلف‌، سن‌، ميزان‌ تحصيلات‌، جرم‌، مشكلات‌ خانوادگي‌ و... تقسيم‌ بندي‌ مي‌شوند و بدنبال‌ آن‌ علل‌ و عوامل‌ مؤثر بزهكاري‌ اطفال‌ و نوجوانان‌ و پيشگيري‌ از اين‌ عامل‌ را اشاره‌ خواهم‌ كرد.

 1 ـ مجموعه‌ افراد بررسي‌ شده‌ از لحاظ‌ گروه‌ سني‌ در بند اصلاح‌ و تربيت‌ اردبيل‌ در 3 طبقه‌ به‌ شرح‌ ذيل‌ قرار گرفته‌اند:


(توزيع‌ فراواني‌ افراد بررسي‌ شده‌ بر حسب‌ گروه‌ سني‌)

 سن‌

 فراواني‌

 درصد

 17 ـ 15

 10

 40/15

 20 ـ 18

 35

 80/53

 23 ـ 21

 20

 80/30

 جمع‌

 65

 100

 براساس‌ نتايج‌ بدست‌ آمده‌ از اين‌ بررسي‌هايي‌ كه‌ در بند اصلاح‌ و تربيت‌ اردبيل‌ صورت‌ گرفته‌ است‌. سن‌ نوجواني‌ يعني‌ 20 ـ 18 سالگي‌ بيشترين‌ رقم‌ بزهكاري‌ با (8/53 درصد) را داشته‌ است‌. بزهكاريها در نوجوانان‌ از اين‌ جهت‌ چشمگير است‌ كه‌ آنان‌ نيروي‌ فوق‌ العاده‌اي‌ دارند و مي‌توانند مشكلي‌ جدي‌ براي‌ خانواده‌ و اجتماع‌ خود ايجاد كنند.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر