درس حروف مقطعه را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس حروف مقطعه را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی
0
9.1k
به نام خداوند مهربان
فرمت فايل بصورت wordو pdfميباشد
تعدادصفحات فايل ٧صفحه ميباشد
شرح حال فايل
خوب صحبت کردن - آشنایی کاملدانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی– یادگیری | | |||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | ||||
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | ||||
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ||||
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | ||||
| * | | | در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند . | ||||
* | * | | | برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند. | ||||
| * | | | به سوالات مطرح شده پیرامون درسحروف مقطعه قرآن پنجم ابتدایی پاسخگوست. | ||||
* | * | | | در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی فعال است. | ||||
* | * | | | نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شود. | ||||
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانشآموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزانارتباط برقرار کرده و درس حروف مقطعه را تدریس نماید. | ||||||||
تلفیقی از پرسش و پاسخ ، بارش فکری ، نمایش اسلاید و نمایش پاورپوینت با موضوع حروف مقطعه ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات | ||||||||
کتاب درسی ، ویدیو پروژکشن ، رایانه ، ماژیک ، تخته ، کتاب کار ، گچ ، دست سازه ، مداد ، پاکن |