دانلود طرح جابر انبه

دانلود طدح جابربن حیان‌انبه

0 1.8k

کاربر عزیز ما دانلود طرح جابر  با موضوع انبه را به شما پیشنهاد میدهیم. شما میتوانید  با اطمینان  این طرح جابر انبه را با توضیحات کامل  و عکس های متنوع و با کیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این  فایل طرح جابر قابل ویرایش و در قالب word  و pdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

  • طرح جابربن حیان انبه شامل محتوای: عنوان فانتزی و خلاقانه  ،مسئله ، تحقیق زمینه ای یا متن ،نمودار ویژه طرح  طبقه بندی ، نتیجه گیری ، منابع معتبر، سپاسگزاری، دفتر کارنما پرشده و تکمیل شده ، عکس های مرتبط ، تابلو نمایش کارتون پلاست ، حاشیه های زیبا ، سرتیتر ها ، مطالب مفید و کامل و...
    این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد، فونت متن و تیتر و اندازه رعایت شده .
    عکس های با کیفیت مرتبط طرح انبه جابربن حیان  ,مطالب علمی آموزشی مرتبط با انبه.
    حاشیه و غالب حرفه ای مرتبط با انبه,مناسب برای جشنواره جابربن حیان و موفق شدن و مقام آوردن شما در سطح منطقه و استان

قسمتی کوچکی از این مجموعه برای شما ارائه می دهیم :

تحقیق زمینه ای :
خواص انبه
انبه بسیار مقوی بوده و تقویت کننده بدن است . - انبه تقویت کننده قوای جنسی است . - رنگ صورت را درخشان می کند . -  دهان را خوشبو می کند .- ادرار آور است . - یبوست را برطرف می کند . -انبه دارای مقدر زیادی اسید گالیک است . بنبراین سیستم هضم را ضد عفونی و تمیز می کند . -  انبه تمیز کننده خون می باشد . - خوردن انبه بوی بد بدن را از بین می برد . - انبه حرارت بدن را کاهش می دهد و تب را پائین می آرود . - برای رفع اسهال مفید است . - خوردن انبه ، سردرد ، تنگی نفس و سرفه را از بین می برد . - برای درمان بواسیر مفید است . -  عطش را برطرف می کند. - انبه چون گرم است برای گرم مزاجان مناسب نیست و این اشخاص باید آنرا با سکنجبین بخورند... ادامه  مطالب پس از خرید طرح قابل مشاهده خواهد بود.


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

35,000 تومان